BruteForceInc
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

BruteForceInc

Brought to you by the crew of VRTD and BruteForrceInc
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 -! Kom med ideer !-

Go down 
5 posters
AuthorMessage
Gta9
Johnny Knoxville
Johnny Knoxville
Gta9


Posts : 19
Join date : 2008-12-28

-! Kom med ideer !- Empty
PostSubject: -! Kom med ideer !-   -! Kom med ideer !- I_icon_minitime10/11/2011, 09:23

Hvis du bære inde med en idé til rpet, skal du være velkommen til at poste dem her.


Last edited by Gta9 on 10/11/2011, 09:49; edited 2 times in total
Back to top Go down
https://bruteforceinc.forumotion.com
Minic
Michael Franzese
Michael Franzese
Minic


Posts : 44
Join date : 2009-09-26
Age : 30
Location : Denmark

-! Kom med ideer !- Empty
PostSubject: Re: -! Kom med ideer !-   -! Kom med ideer !- I_icon_minitime10/11/2011, 09:24

SÅRN CASPER DIN LUDER! <33 nu kan du ligge det her Very Happy Du've dine idere og sårn.
Back to top Go down
Erzara

Erzara


Posts : 5
Join date : 2011-11-09
Age : 30
Location : Roskilde

-! Kom med ideer !- Empty
PostSubject: Fuck dig Carsten, her er noget af det vi skrev om. :D   -! Kom med ideer !- I_icon_minitime10/11/2011, 09:49

Nå, her er så lidt nogle af de ting jeg har snakket med Carsten om.

I Kvaliteter, der mangler der nogle flere efter min mening. Jeg mener at styrke burde stå der, plus hvis der nu også er mulighed for at være Smidig, så bør man også kunne være Mobil. I Hæmninger skal der jo også være et modspil til Styrke, og det ville jo være Svag. Og hvorfor kan det kun være en hæmning at være storryger? Er alm ryger ikke også en hæmning?

Og hvis man er Finansiel klog, hænger det så ikke også sammen med man er Intelligent? De går da lidt hånd i hånd vil jeg mene. Så hvis man vælger Finansiel klog, burde Intelligent følge med deri.
Back to top Go down
Minic
Michael Franzese
Michael Franzese
Minic


Posts : 44
Join date : 2009-09-26
Age : 30
Location : Denmark

-! Kom med ideer !- Empty
PostSubject: Re: -! Kom med ideer !-   -! Kom med ideer !- I_icon_minitime10/11/2011, 18:17

Husk nu folk, denne tråd er for jer med gode ideer.
Hvad kunne i tænke jer?
Hvad mener i RP'et Mangler?
Back to top Go down
Night
Dreak
Dreak
Night


Posts : 24
Join date : 2009-09-28
Location : Somewere..... in Denmark

-! Kom med ideer !- Empty
PostSubject: Re: -! Kom med ideer !-   -! Kom med ideer !- I_icon_minitime11/11/2011, 23:14

Jeg syntes stadig væk at Carsten (Minic) Skal give fri øl hver fredag aften kl 20.00
Back to top Go down
http://Darkeco.com
Minic
Michael Franzese
Michael Franzese
Minic


Posts : 44
Join date : 2009-09-26
Age : 30
Location : Denmark

-! Kom med ideer !- Empty
PostSubject: Re: -! Kom med ideer !-   -! Kom med ideer !- I_icon_minitime11/11/2011, 23:57

Og vi vil KUN have seriøse forslag.. eller noget der giver mening.. ikke alt det pjat VEL HENRIK!
Back to top Go down
Jaxu




Posts : 2
Join date : 2011-11-12

-! Kom med ideer !- Empty
PostSubject: Re: -! Kom med ideer !-   -! Kom med ideer !- I_icon_minitime12/11/2011, 01:32

Hvad med "Genert" som en ting man kan være?

Minic edit:

Hun mener i Hæmninger tro jeg, sådan ser det ud når man kigger på hendes karakter.
Back to top Go down
Minic
Michael Franzese
Michael Franzese
Minic


Posts : 44
Join date : 2009-09-26
Age : 30
Location : Denmark

-! Kom med ideer !- Empty
PostSubject: Re: -! Kom med ideer !-   -! Kom med ideer !- I_icon_minitime16/11/2011, 01:34

Virkelig ingen der har nogle ideer ?? LIke.. noget vi mangler.. JEG har tænkt over en job liste men, vil gerne have jeres ideer til jobs først.
Back to top Go down
Erzara

Erzara


Posts : 5
Join date : 2011-11-09
Age : 30
Location : Roskilde

-! Kom med ideer !- Empty
PostSubject: Re: -! Kom med ideer !-   -! Kom med ideer !- I_icon_minitime18/11/2011, 03:41

Altså RPG'et kunne godt bruge noget mere spænding.. der sker ikke særlig meget, og jeg ved ikke hvad der skal indføres før der sker noget. En rocker bande eller noget lign. kunne jeg forestille mig ville måske skabe lidt til rp'et. Jeg tror generelt bare at vi skal have noget kriminalitet ind i spillet, det er den mest simple løsning jeg kan komme i tanke om. Om det er en bande der skal med ind i spillet, tror jeg vil lade jer afgøre.
Back to top Go down
Night
Dreak
Dreak
Night


Posts : 24
Join date : 2009-09-28
Location : Somewere..... in Denmark

-! Kom med ideer !- Empty
PostSubject: Re: -! Kom med ideer !-   -! Kom med ideer !- I_icon_minitime18/11/2011, 10:54

Vi Admins har også snakket en del omkring hvad der kan ske. Men ja, Jeg tror personligt også at hvis en fik lov til at create en gang og få lavet nogle handler igang. Så vil folk måske komme til for at joine den gang / Corps for at stoppe den.

Men.. Det ligger jo bare sådan at vi gerne vil holde Rpét fredeligt da flere af os er træt af alt det "GunGame Rp" Andre laver hele tiden. Hvor man ikke fortager andet ind at skrive *Sigter ind*, *Skyder af* Også den kendte *Rammer hovede*.

Den idé med Rockbandet kan jeg godt lide. Men jeg er desværre bange for at det nok ikke er noget der vil hive folk ind.

Et af vores problemer lige pt er især at folk ikke rigtig har noget at gaine på det lange sigt. Sure de kan skaffe et job og tjene massere af penge. Men hvad skal de bruge det til? Ja det er jo et City life og sådan gør man i virkeligheden. Men min Rp efaring har altid sagt at man gerne vil være noget man kunne tænke sig at være i virkeligheden. Ikke bare spille sit liv igennem igen. Som feks et stolt bande medlem eller en højranket politibetjent.

Der kan man så også diskutere om City Life skal være et så fredfyldt Rp. De fleste mennesker der Rpér har det i hovedet at man skal skaffe ting, earne respekt og derefter ud og have det "Sjovt" Det mest irreterende ved folk er så at de flestes synes det sjove er enden et Rape eller en Gunfight. Og det er jo blandt andet det vi rigtig gerne vil undgå. Nick, Carsten og Jeg.

Men lad endelig alle idérne komme ind. Nu flere nu bedre. Da vi Admins har været lidt irreteret over de sidste par dages stilhed i Bruteforce City.


- Hvo


Back to top Go down
http://Darkeco.com
Sponsored content





-! Kom med ideer !- Empty
PostSubject: Re: -! Kom med ideer !-   -! Kom med ideer !- I_icon_minitime

Back to top Go down
 
-! Kom med ideer !-
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BruteForceInc :: BruteForce City :: Regler & Info-
Jump to: